Vanliga frågor

Om du har några frågor kan du hitta svaret på den vanligaste frågan nedan.


Hittar du inte svaret på din fråga?

Då kan du kontakta oss via telefon+45 45 81 82 88 eller via vår kontaktformular.

Beställning

Titta först i skräppostmappen. Om du inte kan hitta bekräftelsen kan det vara så att din beställning inte har gått igenom. Kontakta oss då så att vi kan ta itu med problemet.

Betalningen dras först när beställningen skickas från vårt lager – fram till dess reserverar vi bara beloppet.

Det beklagar vi förstås. Kontakta oss så snart du kan så att vi kan komma till rätta med problemet.
Kontakta oss så snart som möjligt på tlf.+45 45 81 82 88 eller via vårt formulär, så att vi kan ta itu med dina ändringar

Leverans

Vi erbjuder frakt till ett paketombud. Paketombud: 39 kr (gratis vid köp över 349 kronor)
Om du gör din beställning innan kl. 13:00 packar vi oftast paketet samma dag. Våra leveranstider är 1–3 arbetsdagar. Om du inte har fått ditt paket efter den tiden är du förstås välkommen att kontakta oss. Leveranstiden kan vara längre vid kampanjer och rea.
När vi skickar din beställning skickar vi ett e-postmeddelande som innehåller ett spårningsnummer och en länk. Om du mot förväntan inte skulle få meddelandet får du gärna kontakta oss.
Paketet ligger kvar hos paketombudet i 10 dagar. Om det inte hämtas ut skickas det tillbaka till oss.
Vi annullerar då din beställning och återbetalar beställningssumman med avdrag för fraktavgiften.

Retur

Vi erbjuder 14 dagars returrätt när du har tagit emot din beställning.
Vi erbjuder gratis retur om paketet lämnas in till ett BRING paketombud. Skicka ett meddelande med ditt beställningsnummer till webshop@gosh.dk så behandlar vi det inom 24 timmar och skickar en returetikett via e-post. Kom ihåg att packa paketet ordentligt, eftersom du ansvarar för det under returen.
Om du vill skicka paketet utan gratis returetikett kan det skickas till följande adress: E. Tjellesen A/S, Engmosen 1, 3540 Lynge. Att.: Webshop retur
Det ersätter vi naturligtvis. Kontakta oss så skickar vi en ersättningsvara så snabbt det går.
Vi behandlar din retur så snart vi har tagit emot den. Det innebär att det oftast går 3–5 vardagar innan pengarna har betalats tillbaka. I sällsynta fall kan det ta upp till 14 dagar.

Betalning

Ja – vår betallösning levereras av reepay.com och säkras via SSL i din webbläsare. Vi krypterar därför den information du skriver in innan vi behandlar den.
Vi accepterar följande betalningsmetoder: Klarna, Visa, Visa Electron, Dankort, Mastercard och Maestro.
Prova först att använda en annan webbläsare, helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Om det inte löser problemet kan det vara ett tekniskt fel. Kontakta oss så att vi kan åtgärda problemet.

Rabattkoder

Du skriver in din rabattkod antingen i varukorgen eller i kassan innan du genomför köpet. Kom ihåg att kontrollera att rabatten har dragits av innan du betalar.
Nej, det är bara möjligt att använda en rabattkod per köp.

Annat

Om priset på varan sattes ner i samband med rea inom 24 timmar efter ditt köp kan vi återbetala mellanskillnaden. Kontakta vår kundtjänst och ha ditt ordernummer redo.
Det är olika från gång till gång, eftersom vi hela tiden ändrar vårt sortiment och vissa produkter utgår.
Kontakta oss gärna för att höra om den produkt du söker kommer in igen.